Annapurna Circuit

0
CERE OFERTA
Preț / pers. de la2,450 EUR
CERE OFERTA
Preț / pers. de la2,450 EUR
Nume si Prenume*
Email*
Telefon*
Data de plecare*
Nr. Adulti
Nr. Copii
Dată naștere copii
De unde doresti sa calatoresti/ Buget de pers
Conform legiilor nr. 677/2001 si 506/2004, sunt de acord ca datele mele cu caracter personal sa fie folosite pentru procesarea comenzii plasate pe site-ul agentiei City Travels si pentru a putea fi contactat. Sunt de acord sa primesc newsletter-ul agentiei City Travels cu ofertele de vacanta promovate.
Vă rugăm să acceptați toți termenii și condițiile înainte de a trece la pasul următor
Salvați în lista de dorințe

Adding item to wishlist requires an account

31

Aveți o întrebare?

Nu ezitați să ne contactați. Echipa noastră de experți în domeniul vacanțelor premium și luxury, este pregătită oricând să va ofere cele mai bune oferte de călătorie.
0728 995 296

contact@citytravels.ro

Newsletter

16 zile
Tip de masă: mic dejun inclus
Bucuresti – Kathmandu – Bucuresti si zbor intern
Annapurna circuit
Descriere

TREKKING NEPAL

Annapurna circuit –  grup min. 5 persoane.

  • Perioada martie – mai/ octombrie – decembrie
  • 16 zile
  • traseu cu dificultate medie, altitudine medie, max. 5535 m
  • Kathmandu – Kathmandu

Annapurna Circuit este considerat unul dintre cele mai frumoase si mai spectaculoase trasee de trekking din lume. Este un un traseu moderat ca dificultate dar care ajunge totusi la o altitudine care nu este de neglijat. Apogeul circuitului il constituie pasul Thorong La care este unul dintre cele mai inalte pasuri din lume la 5416 m. Dar pana sa ajungi acolo vei strabate paduri tropicale umede, paduri de rododendron, de brazi si pasuni alpine. Traseul incepe din cea mai ploioasa vale a Nepalului, la altitudine de 700 m, trece prin spatele masivului Annapurna, zona aflata in “rainshadow” (din cauza varfurilor foarte inalte, Himalaya este ca un zid in fata norilor, precipitatiile care vin dinspre sud ajungand destul de greu dupa munti) si se termina in cea mai arida vale a Nepalului, valea Mustang.

In prima parte a traseului drumul trece prin numeroase sate cu populatie majoritar hindusa. Cu cat urcam mai mult si ne apropiem de granita cu Tibetul, populatia budista o inlocuieste pe cea hindusa. In zonele inalte din Himalaya populatia este majoritar budista, infatisarea, limba si obiceiurile fiind total diferite fata de populatia hindusa.

 

Fotografii

Zbor din:

Bucuresti – Kathmandu – Bucuresti si zbor intern

Durata/Masa:

16 zile / mic dejun + 3 mese pe parcursul trekking

Pretul/ persoana include:

  • Zbor Bucuresti – Kathmandu – Bucuresti si zbor intern
  • Taxe de aeroport
  • transfer aeroport – hotel – aeroport in Kathmandu
  • cazare la hotel 3* in Kathmandu, Pokhara si tranzit (daca e necesar ) cu mic dejun inclus
  • cazare si trei mese pe parcursul trekking-ului (exclus bauturi)
  • transfer cu bus pentru turisti Kathmandu – Pokhara – Kathmandu
  • ghid local autorizat si experimentat si serpasi pentru transportul bagajelor grele. Un serpas / doi – trei turisti
  • insotitor din Romania
  • saci de dormit pe parcursul trekking-ului
  • taxa permis de intrare in Annapurna Conservation Area
  • harta regiunii si diploma la terminarea circuitului
  • trusa de prim ajutor
  • taxa pentru Trekkers’ Information Management System (TIMS)
  • program antrenament si sedinte pentru pregatirea expeditiei
  • pentru grupuri mai mici de 5 persoane pretul va creste
  • pentru grupuri mai mari de 8 persoane pretul va scadea

Pretul nu include:

  • taxa de viza (40 USD)
  • mese aditionale si bauturi
  • cazari extra sau zboruri cauzate de vreme rea sau alte neconcordante care nu tin de noi
  • asigurare pentru trekking (50 USD)
  • bacsisuri pentru ghid si serpasi
Itinerar

ZIUA 1

Intalnire in aeroport (Cluj-Napoca sau Bucuresti) si imbarcarea pentru zborul catre Kathmandu. Zborul dureaza aproximativ noua ore, plus o escala in Istanbul.

ZIUA 2

Ajungem in Kathmandu, unul dintre cele mai sarace orase din lume dar spectaculos si plin de istorie. Cazarea la hotel de 3 stele in cartierul turistic Thamel. Aici ne vom intalni cu ghidul local si vom avea o mica sedinta pentru a prelua permisele de calatorie.

ZIUA 3: pana la Bulbule (920 m)

Dupa noaptea petrecuta in Kathmandu pornim la drum cu un bus turistic spre Besishahar. Drumul va dura aproximativ 7 ore dar nu va fi deloc plictisor. Traficul este foarte diferit de ceea ce cunoastem noi si mereu se intampla ceva, desi au loc foarte putine accidente. Soseaua Prithvi, pe langa trafic, ne va oferi si peisaje spectaculoase ale vailor si dealurilor terasate pentru cultivarea orezului. Noaptea o petrecem in Bulbule.

ZIUA 4: pana la Chamje (1400 m)

Este prima zi de trekking. Inca ne aflam la joasa altitudine, deci drumul trece prin campuri de orez si paduri subtropicale. In aceasta zi vom traversa primele poduri suspendate peste raul Marsyangdi. Cu putin noroc, daca vremea ne permite, vom vedea primele varfuri inzapezite. Printre acestea varful Manaslu, 8160 m inaltime.

ZIUA 5:pana la Bagarchap (2160 m)

In aceasta zi vom ajunge cu adevarat in munti. Peisajul incepe sa se schimbe iar padurile subtropicale sunt inlocuite treptat de cele de brad. Traseul va trece prin mai multe sate, Tal fiind unul dintre cele mai pitoresti din intreaga expeditie. Azi traseul va fi ceva mai dificil, cu diferente de nivel atat la urcare cat si la coborare.

ZIUA 6:pana la Chame (2630 m)

Traseul va trece prin paduri alpine si sate de munte precum Tyanja (2360 m) si Kopar (2590). Chame este capitala districtului Manag in care am intrat ieri. Este locul ideal pentru a face cateva cumparaturi in caz ca ne lipseste ceva. Din imprejurimi se vad mai multe varfuri de peste 6500 m. Cel mai aproape si cel mai vizibil este Lamjung Himal, 6983 m, cel mai estic varf al masivului Annapurna.

ZIUA 7:pana la Pisang (3300 m)

Este prima zi in care vom simti cu adevarat altitudinea. Prima parte a zilei ne va gasi mai mult in padure sau pe langa livezile de meri. Valea este destul de ingusta si foarte spectaculoasa. In a doua parte a zilei vom iesi in golul alpin, valea se largeste si peisajele devin tot mai spectaculoase. In dreapta vaii se afla varfurile Kang Guru, Pisang, si masivul Chulu. In stanga vom vedea varful Annapurna 2, 7937 m altitudine. Noaptea o vom petrece la Upper Pisang. Aici pot aparea primele probleme legate de altitudine: dureri de cap, greata, ameteli.

ZIUA 8:pana la Manang (3500 m)

Aceasta va fi prima zi cu adevarat dificila. Altitudinea creste, temperatura scade si oboseala incepe sa se acumuleze. Ziua incepe cu o usoara coborare dar dupa cativa kilometri urmeaza o urcare deloc de neglijat, la finalul careia se ajunge in satul Ghyaru (3750 m). Deoarece ne aflam deja in rainshadow, sansele sunt foarte mari sa nu vedem prea multi nori pe cer. Dar la aceasta altitudine soarele este extrem de puternic si trebuie sa ne ferim de el. Copacii sunt tot mai rari, dar vom intalni tot mai des caravane de Yaci si nenumarati vulturi. De asemenea, cresc sansele sa vedem capre salbatice sau caprioare.

ZIUA 9: aclimatizare in Manag

Aceasta zi va fi folosita pentru aclimatizare. In functie de forma fizica a fiecaruia, se pot face diferite plimbari in jurul localitatii. Cei care se simt obositi pot sa viziteze oraselul sau imprejurimile si sa admire peisajul. Pentru cei care se simt cu adevarat in forma si dornici de aventura pot urca pana la Ice Lake. Dar nu e deloc usor. Lacul se afla la altitudinea de 4650 m. O diferenta de nivel de aproape 1200 m si 20 km de trekking la aceasta altitudine poate sa conteze mult pentru zilele urmatoare. Oboseala nu mai trece asa de usor ca la joasa altitudine. Varianta de mijloc ar fi lacul Gangapurna care se afla la poalele muntelui cu acelasi nume.

ZIUA 10:pana la Yak Karka (4000 m)

Este o zi dificila, nu din cauza distantei ci a altitudinii. Diferenta de nivel de peste 500 m se va simti din plin. Din fericire peisajele sunt superbe si dorinta de a trece cu bine pasul ne impinge de la spate. Suntem deja in zona de mare altitudine iar vegetatia dispare incet din peisaj.

ZIUA 11: pana la Thorong Phedi (4500 m)

Varfurile inzapezite vor fi tot mai aproape de noi pe masura ce urcam pe vale. Drumul urca constant si la fiecare pas vom simti lipsa oxigenului. Traseul este mai dificil azi deoarece lipsa vegetatiei si temperaturile scazute pot duce la alunecari de teren. Noaptea o vom peterece la peste 4500 m altitudine.

ZIUA 12: Pasul Thorong La (5416 m)

Dupa o noapte dificila in care se va dormi putin, pornim pe intuneric catre varful traseului. Va fi cea mai grea zi si ultima in care se urca. Diferenta de nivel este de 900 m la urcare si apoi 1400 m la coborare. Este obligatoriu sa trecem pasul inainte de ora 10 deoarece catre pranz vantul prinde putere si este aproape imposibil sa te ti pe picioare, mai ales la aceasta altitudine. Coborarea spre Muktinath, aflat la 3700 m este dificila dar placuta dupa cele trei ore de urcare constanta si lipsa oxigenului din pasul aflat la 5416 m altitudine.

ZIUA 13: pana la Jomson (2700 m)

Este o noua zi in care trebuie sa plecam foarte devreme. De la Muktinath traseul coboara destul de abrupt catre valea Mustang (cea mai uscata regiune din Nepal) unde datorita diferentelor de temperatura si a muntilor foarte inalti vantul sufla extrem de puternic dupa ora 10. Deja vom avea in partea stanga masivul Annapurna iar in dreapta vaii vom putea admira cel de-al saptele varf al planetei: Daulaghiri (8167 m). Noaptea o petrecem la Jomson.

ZIUA 14: Pokhara

Deoarece dupa ora 10 nici avioanele nu mai zboara va trebui sa ne grabim sa ajungem cat mai repede la aeroport pentru a prinde zborul spre Pokhara. Acesta va dura doar o jumatate de ora, timp in care avionul se va strecura cu greu printre munti. Restul zile il petrecem in Pokhara care este un oras aproape occidental , cu clima placuta , multe baruri si restaurante in care sa ne revenim dupa efortul depus in ultimele zile.

ZIUA 15: Kathmandu

Vom ajunge inapoi la Kathmandu dupa un drum de aproximativ opt ore. Vom petrece seara in oras si cine mai are putere poate vizita templele.

ZIUA16

Transfer la aeroport si plecare spre casa.

Informatii la telefon: 0751139803

Localizare